Is er iets niet naar wens? Lees hier de meeste gestelde vragen:

Jazeker, je kunt je bestelling binnen 14 dagen annuleren. Meer over ons retourbeleid vindt je hier:

Retourneren

Wij doen ons uiterste best om de bestelling goed te controleren, voordat deze bij ons de deur uit gaat. Toch kan er wel eens een foutje tussendoor glippen. Ons excuses voor het ongemak! Je kunt contact met ons opnemen. Dan zorgen we dat je zo snel mogelijk de juiste artikelen in huis hebt.

Contact

Zeer vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met het kleurresulaat.

We doen ons best om in de product afbeeldingen zo goed mogelijk te laten zien wat de kleur van de verf / dye is die je koopt. Echter kan de kleur per beeldscherm verschillen. Verder is het kleurresultaat van je geverfde product afhankelijk van vele factoren. Daarom raden we je altijd aan om eerst te testen!

Wij zijn niet aansprakelijk voor een afwijkend kleurresultaat!

Hierbij een aantal factoren waarmee je rekening moet houden bij het gebruiken van dyes (zoals Rit All-Purpose dye, Rit DyeMore en Jacquard iDye):

Kleur
Verf mengt zich met de bestaande kleur(en) van de stof.
Als het kledingstuk dat je verft wit of gebroken wit is, moet je in staat zijn om een overeenkomstige kleur te bereiken. Als je kledingstuk al een kleur heeft, is je enige optie om het over te kleuren met een donkerdere kleur.

Patronen en logo’s
Als het kledingstuk dat je verft een patroon of logo heeft, zal de kleur die je gebruikt zich vermengen met de bestaande kleur(en) in de stof en nieuwe kleuren creëren. Patronen en logo’s blijven zichtbaar.

Bleekvlekken en zonneschade
Zon en bleekmiddel beschadigen de stof, waardoor het erg moeilijk is om te verven. Helaas betekent dit dat we niet kunnen garanderen dat kleurstof de vlekken zal bedekken.

Temperatuur van het verfbad
Zorg dat het verfbad continue warm blijft (tegen het kookpunt aan). Vooral het verven van polyester vereist veel warmte om tot een goed kleurresultaat te komen.

Samenstelling van de stof

Hoeveelheid verf
Als je minder verf toevoegt zal de kleur ook lichter worden en andersom.

Verftijd
Hoe korter het item in het verfbad zit, hoe lichter de kleur zal zijn.

Erg vervelend dat het product kapot is gegaan! Neem contact met ons op, dan zorgen we dat je zo snel mogelijk een vervangend product in huis hebt.

Contact

Ik heb een andere klacht, waar kan ik terecht?

Wij doen ons uiterste best om jou zo goed mogelijk te helpen. Natuurlijk kan er altijd iets mis gaan. Is er iets misgegaan? Neem dan gerust contact met ons op! Dan kijken we samen naar een oplossing.

We proberen jouw klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Je krijgt uiterlijk 14 dagen nadat we jouw klacht ontvangen hebben een antwoord van ons.

Leidt dit niet tot een oplossing? Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.